Her kan JobManager jobs prioriteres. Feltet Sortering efter prioritet på JobManager Brugerinterface bestemmer om jobs skal vises i denne rækkefølge i listerne for tidsregistrering.
Jobs kan prioriters på en dato og/eller en rækkefølge.
Hvis der angives et tal i feltet Prioritet, så er det en global prioritering på tværs af datoer.
Hvis der angives et tal i en datokolonne, så er det en prioritering inden for dagen. Feltet Prioritet viser så tallet og datoen samlet.
Prioritering på en dato kan også ske ved at skrive et tal + mellemrum + dato (123 12-12-2020
) i det første Prioritet felt.
Hvis man har udfyldt én prioritet for en dato, så kan man hurtigt prioritere de næste ved at gøre en af nedenstående ting:
- Trykke mellemrum i et felt under en dato
- Trykke på det lille
...
ikon i et felt under en dato
Feltet med prioritet kan antage værdien 0 til 1999999999.
I databasen gemmes "tom" prioritet som "2000000000" og "tom" dato som "31-12-9999".
Se også
Registrering Cockpit
JobManager - Job kø
Mobil Rolle Center
Mobil App til registrering
Reference
Denne hjælp omfatter både Dynamics NAV og Dynamics Business Central (BC). Alle henvisninger til NAV gælder for begge.