Her kan JobManager jobs prioriteres. Feltet Sortering efter prioritetJobManager Brugerinterface bestemmer om jobs skal vises i denne rækkefølge i listerne for tidsregistrering.

Jobs kan prioriters på en dato og/eller en rækkefølge.

Hvis der angives et tal i feltet Prioritet, så er det en global prioritering på tværs af datoer.

Hvis der angives et tal i en datokolonne, så er det en prioritering inden for dagen. Feltet Prioritet viser så tallet og datoen samlet.

Prioritering på en dato kan også ske ved at skrive et tal + mellemrum + dato (123 12-12-2020) i det første Prioritet felt.

Hvis man har udfyldt én prioritet for en dato, så kan man hurtigt prioritere de næste ved at gøre en af nedenstående ting:

Feltet med prioritet kan antage værdien 0 til 1999999999.

I databasen gemmes "tom" prioritet som "2000000000" og "tom" dato som "31-12-9999".

Se også

Registrering Cockpit
JobManager - Job kø
Mobil Rolle Center
Mobil App til registrering

Reference

JobManager job



Denne hjælp omfatter både Dynamics NAV og Dynamics Business Central (BC). Alle henvisninger til NAV gælder for begge.