Bemærk nedenstående App udgår og bliver erstattet af denne løsning. Business Central 19 er SIDSTE version, hvor nedenstående er understøttet.

Følgnede afsnit beskriver eksempler på afhjælpning af fejl.

Fejl Anvisning
App'en hænger med JobManager logo ved opstart Vær sikker på at browseren har trust til følgende sites: http://jmgapp.dk og http://code.jquery.com.
App'en har problemer med at logge ind eller fejler inde i App'en Vær sikker på at browseren IKKE har aktiveret privat browsing. Dette kan hedde forskellige ting på forskellige platforme (Privat, Inkognito etc.)
App'en melder fejl på indtastet Firmakode og Tilslutningkode Vær sikker på, at der er hul igennem. Følg opsætningen her.
App'en har problemer med at sende GPS position Vær sikker på at App'en har lov til at bruge GPS på enheden. Eventuel afvent at enheden har fundet en korrekt GPS position.
App'en har problemer med at tage foto Vær sikker på at App'en har lov til at bruge kamera på enheden.
App'en har problemer med at uploade foto Vær sikker på at Max Message Size er stor nok (større end billedets størrelse). Følg opsætningen her.
App'en uploader foto korrekt, men de kan ikke findes i NAV Husk at aktivere dette feltbemærkningsopsætning.
App'en viser ikke alle ønskede ikoner/felter Bemærk at App'ens udseende afhænger af opsætningen fra JobManager Brugerinterface.

Se også

Mobil App til registrering
Kom godt igang med App
Opsætning af Mobil App

Reference



Denne hjælp omfatter både Dynamics NAV og Dynamics Business Central (BC). Alle henvisninger til NAV gælder for begge.