Nedenfor er en liste over de trin, som bør gennemføres for en succesfuld indførsel af JobManager.

TIP: Hvis der ønskes demodata til Cronus, så kig her.

Trin Beskrivelse Kør
1 Kør guiden JobManager grundlæggende opsætningsguide Åben skærmbilledet JobManager opsætning og vælg JobManager grundlæggende opsætningsguide
2 Parameter opsætning i JobManager Åben skærmbilledet JobManager opsætning
3 Kør Sæt standard rettigheder (Note 1) Åben skærmbilledet JobManager opsætning og og vælg Sæt standard rettigheder
4 Brugere og Rettigheder og Rollecenter Opret bruger og Tildel rollecenter
5 Opsætning af Brugerinterface Åben skærmbilledet Brugerinterface
6 Import af demo Beregning Åben skærmbilledet Beregninger og vælg Download online
7 Oprette relevante Perioder og Beregnings- & Godkendelsesgrupper Åben skæmbillederne Perioder og Medarbejder grupper
8 Oprette Medarbejdere i Personale Opret medarbejder
9 Tilknytte Medarbejdere til JobManager medarbejdere Åben skærmbilledet JobManager medarbejdere
10 Opdatere relevante Jobs til Produktion, Sag, Service og Montage. Åben skærmbilledet JobManager Jobs og vælg Opdater jobs

Note 1: Hvis JobManager er installeret som Extenstion/APP, så findes nedenstående rettighedssæt allerede (de er en del af installationspakken).

Se også

JobManager grundlæggende opsætningsguide
Opret demodata
Daglig betjening
Valg af device
Bogfør til NAV/BC
Generel opsætning
Løn opsætning
Anden opsætning
Q&A (Spørgsmål og Svar)
Avanceret opsætning
Mobil Rolle Center
Spørgeskema
Power BI

Reference

JobManager Beregninger



Denne hjælp omfatter både Dynamics NAV og Dynamics Business Central (BC). Alle henvisninger til NAV gælder for begge.